Blogger Backgrounds

Khamis, 14 April 2011

sepetang bersame fith,umi,ina,n ain wif my housemate^_^!!!!

salam at yg follow blog aku nie~!!!!!
petang yg membocan kan tuk kmi stu umah~~!!!

umi,ina n ain alik lewat lak ari nie...dowg da kls smpai ptg...
aku n fith xtau nk wat pew duk umah nie...
hruummmm!!!!!
tpi pas jew dak 3owg 2 alik an~~!!!

kowg nk tau apew jdi!!!!!



taraaaaaaa~~!!!!!


yg si umi nie duk desak2 ina suh mndi pat aku pown xtau r napew kan!!!
so aku tyew lah umi kan !!!
aku: oit umi apew yg kmu suh si ina 2 mndi pat??kmu nk apew hah??
si umi pown jwb lah
umi: aku nk suh die kupad pelam lah...die kupas pelam nmpak sedap......


alamak ai dak nie aku ingat an apew r yg die desak2 si ina 2 mndi tdi...upew yew suh kupas pelam jew...
umi...umi.....mcm2 kmu nie kan...hahahahaha!!!!

saboooo jeeee laaahhhhh~~!!!!

pas 2 kmi pown menikmatilah pelam yg dikupas oleh ina 2...

nk tau pew jdi lak pas 2...
dlm ina yg kene kupas...akhir yew aku gak yg kene potong...
aduhhhhhhhh~~!!!!

saje jew si dak umi nie....hahahahaha~!!!


 nie lan pelam yg kmi mam..hehehe
 pencicah yg sngat2 sedAP  n wat aku ase pedas sngat2..hahaha
 haaaa!!!nie lah tup2 aku yg kene kupas pelam...aishhh!!
sudah abis daaaa~~!!!!

kuang asam dowg nie...pas jew abis mam~~!!!
nk tau pew dowg wat....
smua pakat titow tinggal aku sowg2 x titow...
sbb aku sbuk berblogger nie...
haahahahaha...
ptg yg bocan turs jdi appy blew umi,ina n ain alik....
heeee~~!!!!!!
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...