Blogger Backgrounds

Isnin, 18 April 2011

elektrik~!!!terbaik~!!!appy n ske sngat2~!!!

salam at smua yg follow blog purple~!!!

haaaaaa~~!!!!!

nk cilitew kit lorhh sal mlm nie kan~!!!!
name pown tntang elektrik trbek kan~!!!
so nk cilitew lah kan sal elektrik at umah  nie!!!!


aku n mbe2 umah sewa sonok sngat2 elektrik xda smpi kui 11.49mlm...
ya allah ske yew xtau nk ckp r kan....dri kui6.45 ptg tgu smpai kui 11.49 mlm.....
mmg terbek r kan elektrik xda....

dah r oder mam smpai lmbt...
ai pak leman nie mmg cri nahas nan dak umah aku....
dah r tgh lapo oder mam lmbt smpai...
da kew ptut air die xanta...aduhhhhhhh~~!!!
beria at dlm bil tlis air skali...tpi air yew xda....
sioottttttt btui si pak leman nie.....
geram jew aku nan die.....


dah r tgh panas elektrik xda...
skali oder mam lak anta cm bogok jew....
eee...geram toi lah.....
jap~!!!jap~~!!jap~~!!!!!

ada lgi stu cilitew yg aku xctew r...hahahah...
lupew lak..hehhe...ya allah hanyew tuhan shaje yg tau pew perasaan kmi at dlm gelap at umah sewa 2....dgn da makhluk allah yg sngt sakit duk gigit2 aku n mbe2 aku...ase nk sepak2 jew....
tpi xley kan..nk wat cm ne...hahahahaha
kowg msti tau kan apew bnda 2~!!!!
dah tntu lah nyamuk bodoh!!!gilew gigit owg....bengong punyew nyamuk bodoh...hahaha



haaa~~!!!nasib lah kui 11.49 da elektrik alik....
appy~~~~ snagt~~~!!!!



nk tau apew aku ckp!!!


 sabooooo jeeewwww lahhhhhhhh!!!!!!!!!!

:((
seday+panas+sakit aty+bengang+rimas nan nyamuk duk ggit aku..!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...