Blogger Backgrounds

Khamis, 7 April 2011

maulidul rasul sem 4~~!!!terbeak lorhh spk 4B

assalamualaikun dear frens~!!!
kowg nk tau x kami lah( juara perarakan maulidulrasul sesi januari2011)
sijil pemprosesan dan kawalan mutu makanan(spk4B)

akoo pown xsngke yg kls kmi akn menang plak kan..hehehehe~!!!
time 2 mmg ase appy sngat lah sbb yg wat sepanduk smua dak2 kls..
smua da smgat lak sem akhir nie kan...
so dgn titik peluh dak2 spk4b kmi telah dinobatkan sbagai juara pearakan n sepanduk tercntik~~!!!!
hehehehehehehehe~~!!!

mmg appy r time kan xtau r nk ckp cm ne an...

mls lah nk beleteh byk2 lgi tgk jew pic yg aku ltk nie erk...
xdalah byk sngat kit2 jew...hehehehe...


0o0o0pppssss~~!!!!!
sblum aku upload pic kan lpew lak nk ctew~~!!!
ktew owg stiap kali da program yg berkaitan stu kls msti da tema bju tau!!!
tema kami time 2 da lah wane merah beb~!!!!

nie time kmi nk tgu ceramah maulud nk mula...
smpt lgi snap2 pic...


ain je,ain,purle(aku),fith n fiza
nie time nk mula perarakan lorhh..hehehe 2 lah sepanduk yg menang 2..

nie time kmi nk diumum kan memanang..hehehe


nie lah muke2 dak kls aku spk4b terbek..


nie kmi bersame cik shahlia peyelaras klas kmi...n da lak beruk2 dri auto..0o0ppss sory yew.hahaah


nie mke2 appy ktew owg bersame hampe yg kmi dpt..hahaha


 k.mah n aku lah sape ag kan purple..

nie lah kls pling best n appy..

pape pown mmg best n happy knai kowg smua...
kenangan nie msti xpat dilupew kan best sngt2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...