Blogger Backgrounds

Sabtu, 16 April 2011

nyummm~~!!!nyummmm~!!! :P

hyeeep frennsss~!!!!


hari sabtu tibe lagi!!
mggu nie aku xalik...
mggu nie time t0o lpk at umah sewa jew nan mbe2~!!!

sbb yew mggu lpas dah cuti smggu kan:)
so mggu nie ktew santai2 at umah sewa wif my housemate~~!!!



s0o0o0~~!!
nk tau apew yg aku wat ari sbtu nie??
haaaa~!!!
nie lah nk ctew kit nie...

ari nie aku masak tuk makan tgh ari
nyummm~~!!nyummm~!!!

haaaaaaaa~!!!!
msti kowg nk tau kan apew yg aku msak ri nie..hehe
ari nie aku msak ayam masak merah + sayur goreng jew..
huhuhuhuhu...
2 jew yg mampu msk...sbb bnda 2 jew yg da at umah sewa nie..hehehe



 haaa~!!nie lah ayam masak merah yeee!!!

 nie lak sayur goreng nan telur!!!!!

 muke budak lapo...haku lah sapew ag kan..hahahaa

 muke appy ina~!!!
yg menikmati masakan aku nk tau apew die ckp~~
sedap yew ekin masakkkk!!!!

jom makannnn~~!!!!!!hehehe:P

urmmm tpi nk wat cm ne kan...umi xda...xmeria lak mkn ari sbtu nie...~!!!!
apew2 dah kenyang lorhhh mam tdi..hahahaha~!!!
^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...