Blogger Backgrounds

Jumaat, 8 April 2011

bagun pagi yg membuatkan aku tekanan~!!!!!

hyep kawn2 yg follow blog aku~~!!!!
selamat pagi erk!!!!
urmmm:((

bgun pagi yg wat mod aku ilang~!!!!
msti kowg tertayew2 napew pgi nie aku tekanan kan~~!!!

agrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
bgun jew prut skit glew2 disbbkan apew erk????
kowg fkir lah sndiri yew...
urmmm..

pas 2 aku pown ambik anset trus msj at chenta...awk xchat lorh  ri nie..
prut akit(nada manje)

0o0ppssss terlebih sudah~~!!!!
hehhehehehe...
apew slh yew nk manje2 nan chenta kan...die pown xksah...
yekew xksah??
b law awk kisah ckp at ktew erk...hehehehe
poyos lak aku pgi2 nie.....


tapi........................
mum wat apew erk pgi2 cm nie???
sarapan best x???
urmmm cm ne nk agun prut akit......
adushhhh~!!!

OMG~!!!!!
best2...mum g bli nasi kerabu +ayam bakar
nyum.......nyummmm.....nyummmmmm..
sodap gilew nasi kerabu die...terbek wokkkkk!!!!!

k lah frens 2 jew nk ctew....
hastalavista!!!
daaaaaaaa!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...