Blogger Backgrounds

Jumaat, 15 April 2011

pemprosesan buger daging n sosej daging~~!!!!!

assalamualaikum dear frens~~~!!!!!
in blogger n facebook yg follow blogger purple nie~~!!!

ari nie nk cilitew la cikit sal amali semalam....
yg belaku at maklmal...
 
0o0o0oppppssss~~!!!
sblum 2 nk gtau lah kan smlm kelas yg berjalan adalah kelas~~!!!!
pemprosesan hasilan daging dan ayam.....
smlm kami wat dua produk(buger daging n sosej daging)

best gilew smlm wat dua produk 2~~!!!!
mmg enjoy gilew r nan dak2 klas wa ckp luuuu!!!!!
hahahahahahaha....
smpat gak r kmi snap2 picxa yg cun2 tuk msuk at blogger nie...
hehehehehehehehe


issshhhhhhhh~~!!!
sory r frens klau ayt aku ari nie nie skema gilewwww~!!!
coz aku pown xtau napew mlm nie ayat aku se sentut jew...!!!
hahahahahahahaha
pape pown mmg best lah wat amali smlm...

tmbh2 amali dgn lectur yg spoting cm en.mansor 2 kan....
dgn dibantu oleh en.fariz...hehehe
sempat ag kmi bergurau senda dlm makmal 2...hehehehe


ehhhhh~~!!!
apew yg aku bebel kan nie???
dah2 2....
moh ktew tgk picxa yg aku snap2 nie..hehehe


nie time kmi nk ambik bahan2
 aku n kak mah

 nie time lpk2 gah tgu nk wat buger


 nie time lpk2..hahaha

 nie aku gah potong plastik tuk lapik daging buger 2..ehehe

 haaa~!!!nie gah timbang daging tuk di bentuk kn menjadi daging buger..

 saje2 snap2 pic..hehhe
 nie time nk wat sosej daging..masuk kn bahan2 dlm mesin pengadun..
 kusyukkk~!!
yew ana ktew nie..hahaha..
 haaaa~!!!time t0o bntuk kn sosej dgn plasti yew...
 time bariah tuk mencuba..
 ana pown nak jugak..haha
 nmpk x sosej yg kmi wat 2?hehe

 tgk fith wat...gelabah gilew~!!!hhaha

 cehhhhh~~!!!
fith dah cool kit..haha

 me wif sosej yg tlh dibntuk..huhuhuh

 chantik x sosej kmi wat??

 me wif ana maria laaaa~~!!!

 time t0o lpk2 plak..haaha

 alamak ai!!!!
...terkejut lak aku..hehe

 0o0ppsss~!!!
tercium fith lak....hahaha

 tgk ejat gedik t0ooo~~!!

 sosej lps di bakar laaa~~!!!hahah
lupe r...
haaa~!!!nie sosej yg kmi wat...cntik x?


haaaaa~~!!!!!best2 kan pic aku snap2 nie...hahahah
poyo jew ayat~!!!

xsbr nk tgu amali seterusnye..huuu~~!!!
best sngt2 time amali...hahaha!!!
urmmmm..k lah 2 jew nk ctew...hahaa...

hastalavista:)
papai:
bye:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...