Blogger Backgrounds

Selasa, 19 April 2011

beday sultan perak~!!!!!

assalamualaikum~!!!


hyep!!!hel0o~!!!selamat malam!!selamat pagi!!!n selamat pew2 jew..
hahahahaha~!!!meraban jew kan...hohoho...

nk tau x apew aktiviti aku dgn housemate aku time cuti beday sultan perak nie??????
0fc0z kowg smua nk tau kan!!!!
hehehehee...


jeng!!!jeng!!!jeng!!!

aktiviti kmi spanjang cuti beday sultan perak nie asyik mkn jew...hahahaha

dri pgi smpai lah ptg...ptg smpai ke mlm...hahahaha

pgi smua bgun kui 7.00pagiiiiiii!!!!!
ari nie smua bgun pgi smua pakat bsuh bju...hehehe...
xsmpat pown nk sarapan just wat air nescafe jew....
sedap umi wat...tapiiiii~!!!manis kit lah yunk..heehe
kurang kan manis 2 yew yunk~~!!! lbih kan smile 2..hahahahaha


pas smua dah setel mdi n bsuh bju....
aku menuju ke dapur tuk masak tgh ari..huhuhu....


nk tau apew aku msk ari nie???
0fcoz r kowg nk tau kan...

taraaaaaa~~!!!!
ri nie aku msak telur masak merah...
jap2 lupew lak nk gtau....ari nie da dua owg chef lorhhhh~!!!!
aku n fith...!!!!
die lak masak ikan kayu masak asam~!!!!

haaa!! nie lah telur masak merah aku..sedap x????
nk tau tyew owg yg mam!!!
huhuhuhuhuh

haaaa!!!nie lak ikan kayu masak asam!!
nk tau sedap jugak tyew owg yg mam yew!!!
hahahahaha


kowg tau x sapew dowg nie!!!!
nie lah mke dak lapooooo!!!!
hahahaahahha

 mak ai nk mam sebijik telorrrr~~!!!!

kuat toi dak umi nie!!hahaha
time t0o eaT~~~!!!!!
j0m!!!moh ktew mkn~!!!!


selesai mam tgh ari ktew owg duk rehat jap!!!!
pas 2 nk tau pew umi ckp???

"weh bocan lorhhhh"
aku pown ckp r "owg dah biase duk nan abg time cuti hahahaha"

pas 2 kmi wat kputusan tuk mam pelam plak!!!!
arghhhhh!!!!
mmg terbek pelam tepi umah sewa ktew owg nie!!!!
hehehehehehe

nk tgk mek2 yg rongjang pelam nie...

jap erkk~~!!!

taraaaaaaaa!!!!!!
 nie lah mke dak yg rongjang pelam..hehehe
 khusyukkkkkk yewww datin kupas pelam~~!!!!!
hahahahahahah
 kejam pisau at mukew die 2..hahaha
haaaa~~!!!tgk 2 pelam...nyum!!!nyum!!!


2 lah mke2 yg mam pelam....
tapi!!!!!!!!
da lgi yg mam tpi pic dowg xsmpt nk snap.....
tmbh2 mkew aku...
aku yg kene jdi photografer dowg...
kuang asam tui!!!!hahaha

.....................................................................
pas 2 time 2 sleep plak kan...beso kan bdn..hahahaha
bgun ptg lak lapo alik...
s0o apew ag kan...
time t0o mam ag r!!!
hahahahahaha
apew ag mkn maggi r kan gah lapo....hahaha


mlm plak da stu ctew!!!!!
ase ley ujan tau x!!!!
sbb fith mam nasi mlm nie...hahahahahaha
yg si umi lak mkn xabis...
aduhhhhhh!!!
 confom ujan ribut..hahahahahahaha


k lah 2 jew nk ctew sal aktiviti beday sultan perak nie...
tata!!!!bye!!!hastalavista~!!!tocey2~!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...