Blogger Backgrounds

Rabu, 6 April 2011

jamuan sem 2~!!!!

salam kawan2~!!!
akoo nk ctew kit lorhhh sal jamuan wktu sem2 taun lepas~~!!!
terbek wokk~!!!
hahahahahaha:))
mmg sngat2 best dgn kejesama dak2 kls n ketua kmi yg sngat2 sporting~~!!
nak tau x sapew??

die tua lgi dri akoo senang ctew pangkat kaka lah nan akoo an...
name die siti fatimah abg ghani
tgk name full aku bg lgi 2...hahahahaha
pew2 pown thankz a lot t0o k.mah sbb mak k.mah yg msuk smua tuk makanan lectur..

so mls nk ctew byk msti kowg bocan nk bce kan2~~!!!
so aku msuk kn r pic yg mane smpt aku ambik~~!!!heeeee~!!!



nie pic aku aini n fiza dgn kek yg nk dirasmikan oleh Cik Aina selaku ketua program SPK



nie antara meja yg di sediakan utk lectur yg hadir da plak bariah sesat at ctu..hahah


nie antara letur yg dpt mam ice-cream sbb bnda nie nk cair kn yg mane dtg dulu die dpt...huhuhuh(cik shahlia n datin umi kalsom)

nie cik fiza joreng hahaha

nie antara lectur yg hadir time jamuan tersebut~~!!!

time t0o eat!!!
ha nie time tok kmi lak mam pas jew lectur blah kmi pown pew lgi belasah jew lah...hahaha

owh lupew lak nk gtau yg tema pakaian kmi kan..
sudah semestinya purple lah..hahahahah!!~~
pape pown mmg best n enjoy jew jamuan nie...
da video mls lak nk upload...nti2 lah yew...
kpd mbe aku yg pic die xda 2 jgn mara erk..line akoo xkuat so xley nk upload byk pic..hehehe
bye~!!!!:))


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...