Blogger Backgrounds

Jumaat, 8 April 2011

come back t0o cangkat lada~~!!!OMG!!!

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
agak2 salah aku jerit arghh 2 byk sngat erk???

kowg nk tau x??
knpe jdi tekanan blew ctew sal nk alik c.lada....
OMG!!! tmpt yg paling bocan n bocan tau x....xbest lgsung....
xmo alik sane.....

sekian lame aku cuti sem start(31/03/2011-10/4/2011)
skunk dah ari sbtu 9/4/11 sok dak kene alik c.lada....
mum n dad!!!!
aku xmo alik sane...xbest!!!
membocan kan!!!!

0o0oppppssss!!!!!
napew ckp cm 2!!!
xbek lorhhh kan tmpt 2 ktew timbe ilmu
urrrmmmm..:(
tpi mmg lah tmpt timbe ilmu....
di sbb kn tpt 2 ulu mbuat kan kmi ase xbest n dak2 kmpung lah kelam n kabut at sane 2...
ske kco owg tau x...

nk tgk x cm ne tmpt yew....
jap erk nk tgk da x pic yew...
hahahahahahahahahahaha



tgk mke bocan aku...time nie tgu ayah aku dtg ambik nk alik mjung.!!!


urmmm!!!
mum n dad xm0o0oo alik sane...!!!!
tmpt xbest n bocan sngat2!!!!!!!!!!!!
pape pown lgi 3bln jew ag...pas 2 !!!!!!

selamat tinggal changkat lada,kg gajah~!!!
hehehehehehehehehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...