Blogger Backgrounds

Isnin, 1 Ogos 2011

happy wit khamis,jumaat,sabtu n ahad~!!!!

salam kawan2 yg sentiase follow blog purple nie...

k nk ctew lah kan sal happy khamis,jumaat, sabtu n ahad nie...~!!

appy sngat lah nie kan....
smpai 4ari dowh appy yew kan...

okey..selame 4ari jugak shafeq dapat cuti dari boss tempat die l.i...
beliau ambik keputusan tuk dtg melawat aku yg sudah lame xjumpew nie kan....
owhhh terubat jugak rindu aku at die...
appy sngat2 sebb snggup dtg jauh2 jumpe aku n layan kerenah aku yg tah pape nie...

thankz alot laling sbb dtg jugak tgk ayg lau cm ne skali pown....
apew2 pown dlm mase empt ari die berada disini mcm2 yg kali wat smpai dah xtau nk p mane ag...
kenangan manis yew mcm2 da...siap ley gdo p ipoh xjmpew jalan 2...hahahaha....

tpi apew2 pown mmg sweet sngat....
sbb snggup dtg dri sungkai semate2 tgk aku....
ayg xsbr tgu kdatagan b wat kali ke-3 plak yunk....
b dah alik sane jgn lpew ayg k.....
jgn nakal2 tau...
cyg b sngat2...
tace care yunk...
aty2 keje....

haaaa~!!!
semperna nak smbut pose kan...
ayg ucapkan selamat berpuasa..
n jgn xpose lak k.....
pose tau...xpose siap b nanti nan ayg....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...