Blogger Backgrounds

Isnin, 1 Ogos 2011

b e r b a i k s u d a h :)

en3 aku kali nie berbaik...???

berbaik nan sapew???
bf kew???
xpown kawan???

k2..
nan bf xda mslh pape pown melenkan lau aku yg cri pasal...

k aku nk ctew sal mbe aku time sek dulu...
start f4 smpai f5 aku rapat nan die...
mane g msti nan die....

tapi apew kn daya persahabatan kami xmegizinkan kami berkwan lame kan...
sbb mulut punyew pasal jdi cm nie lah kan...
owhhh~!!
biase lah pompuan lau xgosip xsahhh~!!
blew dah gdo masing2 xmo ngaku kan...
so nk dujadikan ctew lah kan....

dekat 3taun gak aku xbetgur nan die sbb mulut punyew pasal kan...
k tibe satu hari~!!!

jeng!!jeng!!jeng!!!

cm best jew ctew kan....
hahahaha..
k2 aku nk ctew lah nie....
sbr aw...

aku g lah tpup at kedai depan 2..
kebetulan plak die keje at citu...
aku dah tau pwn...
tpi sbb tpup yg aky tpup 2 xmsuk2...
terpakse p tyew gak kan...

kebetulan lagi time aku p 2 xda sapew2...
cume dlm kdai 2 aku nan die jew da...
owh!!!die pown ambik kesempatan 2 tuk mtk maaf nan aku...
mybe die tau slh die...tpi y pting aku pown dah xambik pot sngat sal 2...
bnda dah jdi n ktew pown dah beso...umo dah meningkat...
msaing2 dah matang kan...


so aku pown berbaik lah nan die...
sumpah aku pown windu gat at ko...xdinafikan...

hehehehhe...
apew2 pown ktew dah berbaik~!!
aku arap xda pape berlaku ag pas nie k...


nie lah picxa kengan yg aku simpan ag...da byk ag,,tpi mls nk upload byk2,,ehehe


nie time graduan...

so apew2..ktew sudah berbaik~!!!
weeeeee~!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...