Blogger Backgrounds

Ahad, 17 Julai 2011

sayunk kamu sis~!!!

helo :)

okey nk ctew sal sayunk sis nie kan~!!
agak2 kowg tau x aku nk ctew sal sapew nie???msti kowg tertaye2 sapew lah sis yg aku mksud kn nie kan..~!!!

die lah tmpt aku megadu,die jugak lah tmpt aku bercerita die jugak tmpt bermesra n mcm2 lgi aku bersame dgn nyew selama 2taun kami knai nie~!

xyah ckp byk kan...so owg yg aku nk ctew nie nk tau sapew~!!!

jeng~!!jeng~!!jeng~!!


nut fithrah bt raja ali
my bestfrens for ever n ever~!!!

walau pown aku byk terase aty nan die...
tpi aku ttp akn bersame nan die~!!
walaupown fith pemalas kadang2 wat aku mara dgn sikap mls die
tpi aku still memahami cara n sikap die~!!
walaupown setiap ary da jew die wat aku cemburu kadang2 wat aku terase...
tapi aku still anggap die kawn....

ishhh~!!nk nagis pown da tulis sal mybestfrens nie kan...
so~!!apew2 pown aku still sayunk ko sbagai kawan aku...
sampai bilew2 beb....aku arap persahabatan nie akn trus kekal hingga akhir hayat kitew k...

aku tulis sal ko nie nk tau x sbb apew???

fithh~!!!!aku misss ko sngat~!!!!
dh lame ktew xborak mcm dulu~!!!!
dah lame xtido lewat sbb borak ctew sal ktew n fmly ktew kan~!!!


fith seyes dowh rindu nk kco ko~!!!!
rindu sngat~!!
arap jew dekat...tpi nk jumpe yew~!!
alahai susah tui kan~!!!

nie lah die fith~!!cintek x??




ha~!!!nie lah antara picxa aku nan fith...byk ag
xterupload lah byk2 kan...tgk kit2 dah lah kn.,..hehehe

apew2 pown die tetap kwn aku...sayunk kamu sngat~!!!
ucapan:
aku nk mtk maaf lau aku da slh n silap nan ko yew~!!
n lau da terkate or salah ckp at ko aku mtk maaf sngat2 yew...aku xsngaje yew...
kdang2 manusia xsdar yg die wat silap kan~!!!so maaf kan aku yew laling~!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...