Blogger Backgrounds

Sabtu, 23 Julai 2011

MAAFKAN SAYA KAWAN ! ! !

OKEY DALAM TAJUK DAH TLIS MAAFKAN SAYA KAWAN KAN~!!!

so dlm hal nie aku xtau mane satu yg salah...
tpi aku ase aku xslah kowt~!!
xtau la plak bagi die aku slah...

okey lah aku still nk jugak mtk maaf at ko~!!
sbb pas nie aku mybe jarang dpat jmpe ko ag...

sbb apew msti ko dah tau kan...
aku xsngke ley jdi cm nie tau x...
tpi syafik sndiri pown xnk behadapan nan korang,...
sanggp tuduh syafik smpai cm 2 skli...
sedangkan ktew dah kua g mane2..
same2 kua wit jln2...

tpi aku xsngke smua nie jdi...
tpi ko jgn lah terase sngat yew...
bkn aku nk ptus kawan...
cme aku mtk mase jew nk jmpe nan kowg~!!
itu jew...

jgn la majuk nan aku lak....
ishhh~!!!
apew yg aku wat nie slah kew??urmmm

beb seyes aku mtk maaf yew~!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...